

Прискорюємо отримання оплати
за перевезення
за рахунок обміну електронними
товарно-транспортними накладними (е-ТТН)
Згідно змін до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні від 12 липня 2019 року, товарно-транспортна накладна може бути складена в електронній формі

8 причин підключити
електронну ТТН
Коли водій перетворюється на архіваріуса, кур'єра, менеджера і стає вже нестерпною відповідальність за папірець, спілкування з диспетчерами, бухгалтерами
Коли проїхав півкраїни, вивантажився, отримав оригінали, потім ще на пошту сходи, оригінали відправ, поки дійдуть, поки відстрочка пройде. А гроші коли?
Коли водію на кожному пункті розвантаження потрібно очікувати на підписані документи, бо без них він не може рушити далі
Коли для закриття перевезення необхідно надіслати замовнику весь пакет супровідних документів, але ТТН загубилася і оплата за перевезення відстрочилася
Коли за невчасно оплачене перевезення зростає кредиторка, і через брак грошей на рахунках потрапляєш у касовий розрив
Коли по кожній поставці потрібно повертати підписані документи замовнику, бо без них він не поставить здійснене перевезення на оплату
Коли машину потрібно обслужити зараз, зарплату водієві потрібно заплатити зараз, а гроші за перевезення отримуєш за фактом надання оригіналів
Коли архів документів заполонив весь офіс, і за необхідності терміново знайти ТТН починається квест з пошуку
Зніміть з себе та водіїв головну біль при підписанні електронної ТТН
За допомогою першого українського мобільного застосунку для підписання електронних ТТН - EDIN Driver




Можливості
Залучайте нових клієнтів
Та перекладайте свою клієнтську базу для прийому замовлень онлайн
Розширюйте асортимент у торгових точках
Інформуйте про акції, запускайте промо новинок на поточну та нову аудиторію
Виконуйте плани продажу
Контролюйте динаміку продажів та отримуйте замовлення від торгових точок 24/7
Розширюйте географію покриття
Отримайте доступ до самих глибинних точок країни
Аналізуйте ефективність
Плануйте закупівлі завчасно для прискорення реагування на попит сезонних та акційних лідерів продажу
Оптимізуйте клієнтський сервіс
Отримуйте замовленння та інші документи постачання від усіх торгових точок відразу до облікової системи
Все це доступно без
розширення штату торгових представників
Залишіть заявку та почніть отримувати замовлення

4 простих кроки
для старту роботи:

Ви реєструєтесь на WEB-платформі

Розміщує прайс-лист для покупців

Отримуйте замовлення від поточних та нових клієнтів з усієї України

Ваші товари стануть доступними в мобільному застосунку
Щоб почати отримувати замовлення, зареєструйтесь зараз
Нам довіряють






Варіанти роботи

WEB-ПЛАТФОРМА
Працюйте з партнерами онлайн, використовуючи будь-який браузер

ІНТЕГРАЦІЯ
Обмінюйтеся е-документами з партнерами у звичній обліковій системі
Для отримання консультації по роботі з сервісом
Залишіть заявку і ми звяжемось з Вами найближчим часом

Розроблено командою EDIN